Vi använder nödvändiga kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera. Om du tillåter alla kakor tillåter du även kakor som gör att webbplatsen fungerar bättre för dig som användare och kakor som gör att vi kan följa upp och förbättra webbplatsen. Du kan när du vill ändra vilka kakor du tillåter genom att klicka på "Hantera kakor" på sidan Kakor (cookies).
Om du har fått skador på din fiberkabel som ligger på din tomt eller i närheten ska du felanmäla skadorna till oss. Har du problem med din bredbandstjänst eller utrustning så behöver du kontakta din tjänsteleverantör.
Både företag och privatpersoner som orsakar skada på ledning i samband med grävning, utan att anvisning har gjorts eller på grund av försumlighet eller vårdslöshet, är ersättningsskyldiga. Den ansvarige debiteras då för de kostnader som uppstår som följd av skadan, inklusive eventuella skadestånd.
Om du har provat att starta om din utrustning och det fortfarande inte fungerar så behöver du som andra steg ta kontakt med din tjänsteleverantör så hjälper de dig vidare. Om felet finns hos oss kommer de att göra en felanmälan och ge oss den information vi behöver för att felsöka.
Om du har provat att starta om din utrustning och det fortfarande inte fungerar så behöver du ta kontakt med din tjänsteleverantör för att göra en felanmälan. Om felet finns hos oss kommer de att göra en felanmälan till oss med den information vi behöver för att felsöka.
Senast uppdaterad