Kontaktcenter
Till kontaktcenter kan du vända dig med frågor, synpunkter och ärenden som rör kommunen och våra olika verksamheter.
Vi hjälper dig att hitta den information du söker och tar emot synpunkter eller felanmälningar. Du kan få vägledning i att fylla i blanketter eller använda någon av våra e-tjänster. Vi kan även guida dig vidare om ditt ärende gäller en annan myndighet eller organisation.
Kontaktcenter
0120-830 00
kontakt@atvidaberg.se
Telefontider
Måndag-fredag 7-17
Kommunhuset
Måndag-torsdag 8-16
Fredag 8-12
Receptionen är bemammad varje vardag 8-12, övrig tid självservice.
Biblioteket
Åtvidabergs bibliotek
Socialkontoret
Bokade besök.
Röda dagar och helgdagar är kontaktcenter stängt.
Fax
Åtvidabergs kommun har ett gemensamt faxnummer för alla verksamheter. Faxen har sin placering på Socialkontoret. Faxnummer: 0120-835 08
Självservice
I vår självserviceportal kan du bland annat lämna synpunkter och göra felanmälan.
Konsumentvägledning
Konsumentvägledning är en opartisk verksamhet som ger dig som privatperson vägledning i vilka rättigheter och skyldigheter du har som konsument. Oftast sköts rådgivningen via e-post eller telefon men det går att boka ett personligt möte.

