- Kontakt
- Kommunfakta
- Kommunens organisation
- Politik och demokrati
- Diarium, arkiv och sekretess
- Överklaga beslut, rättssäkerhet
- Press- och informationsmaterial
- Hållbara transporter
- Konsumentvägledning
- Borglig vigsel
- Kris och beredskap
- Dataskyddsförordningen (GDPR)
- Service och kvalitetsarbete
- Notarius publicus
- Om kommunens självserviceportal
- Vision, mål och verksamhetsstyrning
- Hållbarhetsveckan
Kontaktcenter
Till kontaktcenter kan du vända dig med frågor, synpunkter och ärenden som rör kommunen och våra olika verksamheter.
Vi hjälper dig att hitta den information du söker och tar emot synpunkter eller felanmälningar. Du kan få vägledning i att fylla i blanketter eller använda någon av våra e-tjänster. Vi kan även guida dig vidare om ditt ärende gäller en annan myndighet eller organisation.
Kontaktcenter
0120-830 00
kontakt@atvidaberg.se
Öppettider
Måndag 8-16
Tisdag 8-16
Onsdag 8-16
Torsdag 8-18
Fredag 8-12
Lunchstängt 12-13
Röda dagar och helgdagar är kontaktcenter stängt. Dagen innan är det öppet 8-12.
Fax
Åtvidabergs kommun har ett gemensamt faxnummer för alla verksamheter. Faxen har sin placering på Socialkontoret.
0120-835 08
Självservice
I vår självserviceportal kan du bland annat lämna synpunkter och göra felanmälan.
Konsumentvägledning
Konsumentvägledning är en opartisk verksamhet som ger dig som privatperson vägledning i vilka rättigheter och skyldigheter du har som konsument.
Skicka in ditt ärende till kontaktcenter via formulär, telefon eller besök oss i kommunhusets reception torsdagar klockan 15-18.
Senast uppdaterad