Vi använder nödvändiga kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera. Om du tillåter alla kakor tillåter du även kakor som gör att webbplatsen fungerar bättre för dig som användare och kakor som gör att vi kan följa upp och förbättra webbplatsen. Du kan när du vill ändra vilka kakor du tillåter genom att klicka på "Hantera kakor" på sidan Kakor (cookies).
Publicerad
, klockan
Senast ändrad
, klockan
Kontaktcenter är ofta den första ingången för invånare, företagare och besökare som har frågor eller ärenden som rör kommunen. Genom att erbjuda personlig service, både digitalt och fysiskt, bidrar kontaktcenter till att skapa ett enhetligt bemötande och underlättar för kommunens invånare att få svar på sina frågor snabbt och enkelt.
Oavsett om du kontaktar oss via telefon, mejl, chatt eller på plats i kommunhuset hjälper vi dig att hitta den information du söker eller guidar dig vidare. Vårt uppdrag är att göra det lättare för dig att hantera dina ärenden och ge dig den hjälp du behöver, snabbt och smidigt.
Du kan vända dig till oss för att få:
Kommunens konsumentvägledning kan hjälpa dig vid enklare frågor om köp av varor och tjänster och vid eventuella reklamationer, samt hänvisa vidare till rätt instans.
Om du har problem med din privatekonomi kan du få stöd genom kommunens kostnadsfria budget- och skuldrådgivning. Vi kan hjälpa dig att se alternativ och möjligheter som kan förbättra din ekonomiska situation.
På torsdagar mellan klockan 15-18 har kontaktcenter utökad bemanning för att kunna ge extra stöd till invånare som behöver personlig hjälp med sina ärenden. Besök oss gärna i kommunhuset!
Senast uppdaterad