Självbetjäning

Med hjälp av olika typer av självbetjäningstjänster vill vi underlätta för dig att bo och verka i vår kommun. Vår tanke är att du ska kunna uträtta ärenden när det passar dig bäst, alla dagar i veckan och dygnet runt.


Vi har delat in våra självbetjäningstjänster i tre kategorier, e-tjänster, blanketter och felanmälan. Största skillnaden mellan e-tjänster och digitala blanketter är att du kan göra mer på egen hand med e-tjänsterna. En del av tjänsterna kräver att du har inloggningsuppgifter.
Du hittar de olika självbetjäningstjänsterna till vänster i menyn.

Publicerad av: Helen Stenberg   
Senast ändrad: 2013-10-25

Kontakt

Åtvidabergs kommun

Besöksadress:
Adelswärdsgatan 7

Postadress:
Box 206
597 25 Åtvidaberg

Tfn: 0120-830 00 (växel)
Fax: 0120-352 29
e-post: kommun@atvidaberg.se

Org.nr: 21 20 00-0415
Org.nr EU: 212000041501

Öppettider
Juni, juli och augusti:
Vardagar: 08.00-16.00
Lunchstängt 12.00-13.00

September till och med maj:
Måndag-torsdag: 07.30-16.30
Fredag: 07.30-16.00
Lunchstängt 12.00-13.00

Tips

Blanketter och broschyrer kan även hämtas upp på respektive kontor.
Kommunen med framåtanda
Åtvidabergs kommun
Adelswärdsgatan 7
Box 206
597 25 Åtvidaberg
Telefon: 0120-830 00
kommun@atvidaberg.se
Fax: 0120-352 29
Org.nr: 21 20 00 - 0415
Org.nr EU: 212000041501
Webbansvarig/informatör: atvid.web@atvidaberg.se